GUESS staat sinds 1981 bekend om haar jeanscollectie en sexy campagnes met iconen als Brigitte Bardot, Naomi Campbell, Claudia Schiffer én het huidige boegbeeld Jennifer Lopez. Door de toevoeging van tassen, zonnebrillen, horloges en schoenen is het merk uitgegroeid tot een global lifestyle brand. Om de GUESS-stijl compleet te maken, lanceert het merk in februari 2021 de damesgeur GUESS Bella Vita.
“Dit parfum is voor de vrouw die het leven in eigen hand neemt en haar unieke verhaal creëert,” aldus parfumeurs Christine Hassan en Valerie Garnuch-Mentzel. “GUESS Bella Vita is een ode aan alle vrouwen die van zichzelf houden en vertrouwen op de kracht van hun vrouwelijkheid.” De geur sluit naadloos aan bij de levensstijl van GUESS en de “joie de vivre” van de GUESS vrouw.
Bella Vita viert de allure in de persoonlijkheid van de GUESS vrouw. Deze fruitige, bloemige geur opent met speelse en levendige noten van Italiaanse citroenschil en zwarte kersen. De sensuele kant van de GUESS vrouw komt naar voren in het fluwelen hart van witte bloemen als jasmijn, tuberoos en vanille orchidee. Een warme mix van amber, tonkaboon en muskus creëert en zoete en onvergetelijke geurtatoeage.
Na het succes van GUESS Bella Vita, lanceert GUESS deze lente een geur voor heren. GUESS UOMO is een geur voor de man die zelfverzekerd genoeg is om met passie en zonder grenzen te leven. Hij leeft in het heden, is vrijgevochten en zal altijd proberen de regels te breken.
HET CONCEPT: GAMBLING & TUXEDOS
Geïnspireerd door de swagger van de Rat Pack, vangt de campagne de verleidelijke mannelijke energie van de GUESS UOMO-geur met Italiaanse modellen Mattia Narducci, Stefano Sala en Alex Dellisola. De GUESS UOMO-campagne, opgenomen in het iconische Caesars Palace in Las Vegas, onthult het vrijgevochten zelfvertrouwen van de klassiek en toch moderne GUESS-man die geniet van het beste van het leven.
DE GUESS MAN – THE ITALIAN CREW
Net als de Italiaanse modellen uit de campagne, is de GUESS man een belichaming van allure en mannelijke sensualiteit. Waar hij ook gaat, mannen en vrouwen worden aangetrokken door zijn sterke karakter en zijn spontaniteit. Hij is zelfverzekerd en hij is niet bang om risico’s te nemen.
DE GEUR
Sinds het merk in 1981 werd opgericht staat Guess voor jong, sexy en avontuurlijk. Inmiddels is dit jeansmerk uitgegroeid tot een wereldbekend lifestylemerk met een prachtig assortiment aan onder andere: tassen, kleding, zonnebrillen en parfums. Na het succes van Guess Bella Vita vorig jaar, introduceert GUESS in de lente van 2022 haar nieuwste geur voor dames: Guess Bella Vita Rosa
DE GUESS VROUW
De Guess vrouw valt op. Haar sprankelende en positieve persoonlijkheid werkt als een magneet op de mensen om haar heen. Ze heeft alles in zich om een legende te worden.