Moschino is in 1983 opgericht door Franco Moschino en in 1987 werden de eerste parfums gelanceerd. Mode met een boodschap, dat was wat Franco wenste. Hij overtrad bij het maken van zijn collectie dan ook meer dan eens de regels. Hierdoor worden zijn collecties gekenmerkt door een sprankelend vleugje ironie. Sinds 2013 heeft de beroemde Jeremy Scott de creatieve leiding. Hij heeft nu al voor legendarische, populaire en opvallende collecties gezorgd. Van een junk food, Barbie en SpongeBob collectie tot Toy en Fresh Couture. Celebrities adoreren Moschino. Zo zijn Miley Cyrus, Rita Ora, Rihanna en Katy Perry groot fan.
Onthul jouw speelse kant met TOY BOY, de nieuwe iconische geur van MOSCHINO die elegantie met ironie combineert. Voor iedereen die uniek, dynamisch en gepassioneerd is. Ervaar nu de eindeloze mogelijkheden met dit musthave parfum en geef je over…
De legendarische Moschino-beer is terug, dit keer strak in de zwarte lak. Het gezicht van de campagne is het Braziliaanse model Jhona Burjack.
De kruidige, houtachtige ambercompositie begint met een frisse combinatie van citrus, fruit, harsen en specerijen. Het hart brengt bloemenakkoorden van magnolia en roos in combinatie met kruidnagelen, rustend op een basis van hout en musk.
Topnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
TOY, het iconische dames parfum van Moschino is terug in een exclusief glazen jasje in de vorm van de Moschino teddybeer. De teddybeer werd voor het eerst getoond in de in de iconische 1988-collectie van door de inmiddels overleden Franco Moschino. De huidige designer, Jeremy Scott, is gek op de teddybeer en laat deze terugkomen in onder andere sneakers, tassen en het parfum TOY 2.
In de campagne schittert Devon Aoki, een Amerikaans-Japans model en actrice. Zij werkt als model samen met de grootste modehuizen en speelde in de films 2 Fast 2 Furious en Dead or Alive
Het sprankelende van mandarijn en Granny Smith gaan gepaard met de fijne bloemige geurnotenvan magnolia, die zorgen voor een frisse en vrolijke geur. Zuivere en verfijnde jasmijnbloemblaadjesworden opgehemeld door het fluwelen karakter van pioen en de fruitigheid van witte bes.Amberhout en sandelhout voegen een sensuele dimensie toe, terwijl het heldere musk glans enzachtheid toevoegt.
Top: Magnolia, Granny Smith, Witte Bes, MandarijnHart: Jasmijn, PioenBasis: Musk, Sandelhout, Amber hout
NA HET SUCCES VAN TOY2 EN TOYBOY KOMT MOSCHINO IN JULI 2021 MET EEN PRACHTIG NIEUW EAU DE TOILETTE: #TOY2BUBBLEGUM. DIT KEER HEEFT DE ICONISCHE MOSCHINO TEDDYBEER EEN ROZE JASJE AAN GEKREGEN.VOOR ALLE #PINKADDICTED VROUWEN: LEVENDIGE EN VERRASSENDE NOTEN VAN DE KONINKLIJKE ROOS IN COMBINATIE MET VROLIJKE BUBBLEGUM. #TOY2BUBBLEGUM LAAT NEGATIEVE GEDACHTEN VERDWIJNEN EN STIMULEERT DE GEEST. VOOR #PINKADDICTED ONLY. WE SPEAK PINK, DO YOU?
#PINKSOUL #PINKADDICTED #TOY2BUBBLEGUM
IN DE #TOY2BUBBLEGUM CAMPAGNE VAN MOSCHINO’S ONTWERPER JEREMY SCOTT, SCHITTERT MODEL EN VICTORIA SECRET ANGEL STELLA MAXWELL. EEN FANTASIESETTING NEEMT JE MEE NAAR EEN VROLIJKE SCÈNE WAAR #TOY2BUBBLEGUM EEN WONDERLIJK EN SPEELS OBJECT WORDT. EEN #TOY2BUBBLEGUM-THEMAPARTY EN EEN GEKKE EN ONGELOOFELIJKE REIS DOOR DE RUIMTE, IN GEZELSCHAP VAN DE ICONISCHE ROZE TEDDYBEER, DIE TERUGKOMT IN MENIG MOSCHINO FASHION ITEM.